• banner

I tessuti di maglia di linu facenu un ritornu

Tessuti di maglia di linu avà hè in una situazione assai cumpetitiva, ogni annu sò sviluppati un gran numaru di tessili novi, cumpresi tessuti jacquard è tessuti di fibra di bambù è cusì.Tessuti di maglia di linu pò esse cunsideratu cum'è unu di i vechji prudutti, chì sò stati affruntati da un mercatu in diminuzione per qualchì tempu.Ma cù u prugressu cuntinuu di a tecnulugia, u sviluppu di u tessulu hè intrutu in una nova tappa, è i difetti tradiziunali di l'arrugazione faciuli sò stati migliurati gradualmente, chì face chì u tissu di maglia di lino emerge gradualmente in u mercatu internaziunale è hà qualificazioni per fà un ritornu. .

Cum'è una nova funzione, u sviluppu di sta tela hà attiratu assai attenzione, è a so proporzione in u mercatu internaziunale hè ancu espansione.In quantu à i so prughjetti di sviluppu specifichi, in generale include i seguenti punti:

I tessuti in maglia di linu tornanu (1)

1. Camicia di linu
Stu tipu di vestiti pò riflette megliu u stilu unicu di u tela di linu stessu, è a difficultà di trasfurmazioni hè ancu assai bassa, chì hè un cumpunente indispensabile di a ropa di cammisa.

I tessuti in maglia di linu tornanu (2)

2. T-shirt di linu
Stu tipu di vestiti hè ancu assai populari è assai elogiatu, più adattatu per i bisogni di a pruduzzione di picculi batch, è hà una larga gamma di perspettivi d'applicazione.

I tessuti in maglia di linu tornanu (3)

3.Vestitu di linu
Stu tipu di vestiti combina e caratteristiche di l'absorzione di l'umidità di lino è a maglia suave è liscia, chì hè fresca è mostra a curva di a figura, eleganti è bella.
Cù l'approfondimentu di u sviluppu, u futuru campu di l'applicazione serà più allargatu, sicuru, questu ùn pò esse separatu da l'aghjurnamentu cuntinuu di i prudutti meccanichi currispondenti.

I tessuti in maglia di linu tornanu (4)

Analysis di a tendenza di sviluppu di lino tricot tissu, a cità prevailing lino tricot panni panni, tessili casa, DIY.Tessitura delicata, tessitura di mostra, cun calda in l'invernu è fresca in l'estiu, respirabile è cunfortu, prutezzione verde è ambientale è altre caratteristiche di i prudutti di lino, hè diventatu a moda attuale nova tendenza.
U lino hè a prima fibra vegetale naturale utilizata da l'omu, chì hà una storia di 10 000 anni fà.U lino hè stata utilizata per fà a ropa da l'antichità.Linu fattu di robba, cù assorbimentu di sudore, traspirante, temperatura di cundizzioni è altre caratteristiche.In Auropa, u linu era un signu di statutu è locu.In u nostru paese, u lino cum'è unu di i primi culturi di fibra pettinata, cunnisciutu com'è "canapa in a regina", a storia di a fabricazione di lino hè ancu assai longa.
U vestitu di lino, una volta cunzidiratu "antiquatu" da i Cinesi, hè statu populari trà e persone di moda in l'ultimi dui anni, è u momentu prevalente hè surprisante.Sia in i magazzini di vestiti, o in i magazzini di moda, u primu toccu cù a parolla "linda" di vestiti sò particularmente boni di vendita.
REURO BAST TEXTILE chì più cunsumatori amanu u lino, a civiltà di linu.A tendenza di vultà à a simplicità è l'aumentu di u cuncettu di favurizà a vita naturali, u linu hè un tela naturali cù u so verde, a prutezzione ambientale è u carbonu bassu, prestu prestu un ventu frescu di moda.
U vestitu di linu cù una materia prima naturali per portà u ventu frescu di vestiti di moda.A fibra di lino hè morbida, forte, brillanti, resistente à l'usura, assorbimentu d'acqua pocu, dispersione rapida di l'acqua, accumpagnata da cumpetenze tessili è vestiti muderni è prufonde, a ropa di lino hè una struttura più delicata, lustru high-end, chì mostra l'elegante internu è ghjovanu di una persona. vitalità.
Ùn hè micca in ocasioni chì i modi di linu sò sopra.In questa era di prutezzione di l'ambiente è bassu di carbonu, materie prime naturali pura è robba "verde" pura sò solu u novu cuncettu chì tutti cercanu di purtassi.


Tempu di post: Jul-28-2022