• banner

Recentemente a nostra cumpagnia hà sviluppatu un gran numaru di tessuti per camicie tinti in filati è tinti

Recentemente a nostra sucietà hà sviluppatu un gran numaru di tessuti per camicie tinti è tinti in filati, di alta qualità, cunfortu, adattatu per l'affari, u piacè, cum'è linu, cuttuni, cuttuni poliester mischiati, fibra di bambù / poliester mischiati, modale / cuttuni mischiati, pesu da 110GSM-200GSM, adattatu per diversi campi di affari o di divertimentu shirts.Bamboo fibre polyester fibre tessili blended hà avà hè u pruduttu di punta di filati-tinti tissuti, perchè da u mudellu di sviluppu à pruducia u prucessu di prodottu finitu pudia piglià mesi, bambù fibre polyester fibre blended tissus perchè a stabilità di u prezzu di materia prima, cusì u cuntrollu di i costi hè d'aiutu à u vestitu, è in u manicu è u performance di u tissu, hà ancu assai vantaghju, Più è più sò usati cum'è fabric.At shirt high-grade. tempu, u tessulu tintu filatu chì cuntene linu hè ancu un favuritu in u mercatu, è occupa un postu in u tela di cammisa high-grade.

nutizie (1)
nutizie (2)

Inoltre, ùn ci hè micca una serie di stiratura di tissuti hè avà i prudutti di u mercatu di tissuti mainstream.

nutizie (3)
nutizie (4)

I tessuti chì cuntenenu lino sò diventati più è più populari perchè a ghjente oghje preferisce i prudutti naturali.U lino hè un pruduttu di a natura è pò fà a ghjente più rilassata.
L'epidemie cuntinuu face a ghjente più attente à a qualità di vita, è a moda simplice serà ricunnisciuta da i cunsumatori mainstream.L'equilibriu di stile artighjanali è stile minimalista crea a bellezza di l'uriginale cù un stile unicu.Linu o cuttuni è linu sò usati in a selezzione di materiali.U cuttuni organicu, u cuttuni riciclatu, u linu biulogicu è a canapa sò materiali chjave per mette in risaltu a connotazione sustinibili.

nutizie (5)

A nostra sucietà hè stata impegnata à u sviluppu di novi prudutti, seguitate da vicinu a tendenza, hà un sistema di sviluppu è gestione efficiente, pò fà i clienti imagine i prudutti in i nostri prudutti di tela, a realizazione efficace da zero, da u disignu à a produzzione di serviziu one-stop.
I clienti chì anu interessatu in stu tessulu sò benvenuti à cuntattateci per campioni è citazioni. Pudemu ancu cuncepisce è fà campioni per voi secondu i mudelli di stampi o mostri chì furnite.


Tempu di post: Jul-28-2022